maandag 28 mei 2012

#13 – Online video’s

Video's... in mijn vorige blogpost melde ik dat ik bijna geen foto's maak. Met video's is dat nog erger... die maak ik nooit. Maar ik kijk wel veel op YouTube, want daar is van alles te vinden en te zien!

In de blogpost over gaming heb ik het gehad over TrackMania 2 Canyon. Hiervan staan zat video's op YouTube, dus hoefde ik niet lang na te denken over welke video's ik in deze opdracht zou kunnen gebruiken. ;)

Onderstaande video is een review van TrackMania 2 Canyon. Na iets meer dan een minuut stopt het flitsende gebeuren en de muziek en volgt (in het Nederlands) een uitleg over het spel.




Oh ja, in de afspeellijst vind je nog wat meer video's over TrackMania 2 Canyon.

Wat de mogelijkheden zijn voor de opsporing lijkt me duidelijk: er staat genoeg beeldmateriaal op YouTube dat als bewijs kan dienen. Ook de actie met het vervangen van video's over vuurwerkbommen is een mogelijkheid.


Groeten,

Hij die niet spoort!

1 opmerking: